Hejj

I dag va de ganska kul i skolan. Vi hade oförberett prov i engelska :S de gick lite sådär :I
På kemin städade vi i den gammla skolan för de renoverade typ kemi salen. Jag hittade massa skruvar som kunde vara bra att ha XD Några saker som andra hittade: fotboll, skylt, afficher mm. På fredag börjar de riva hallägra skolan.
Den nya kommer att bli en av sveriges modernaste!!! På slöjden sydde vi konstiga ansikten :S fast mitt blev rätt snyggt :D
Nu e jag med Ebba. Vi har plockat några liter kastanjer :)

Nu e jag inne o kollar på alla snygga kläder på http://www.melba.se/ love it! <3



UNDERSÖKNING!!!

Här e 5 populära kändikillar. Var med o rösta på vem som e snyggast!

Zac Efron
Justin Bieber
Taylor Launter
Robert Pattinson
Sterling Knight

Rösta såhär: skriv en kommentar med namnet på den du röstar på jag räknar sedan rösterna och lägger ut resultatet på bloggen :D


//Zigge






Kommentarer
Postat av: Eliiiiiinn

(L)ROBERT PATTINSON(L)

2010-09-29 @ 18:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0